sobota, 20. avgust 2022

V mojem svetu

Moj svet je v prsih. Ne pol metra nižje.
V njem si lahko, četudi sploh ne veš.
In ko si notri, ne moreš biti bližje,
ne glede na to, kam po svetu greš…
 
V moj svet ni odprtih poti. Redkim vanj je dano.
Jaz dam jih vanj, če jih prepoznam.
Ni v mojem svetu sprijeno, zlagano,
že raje manj, a dobro vsaj imam.
 
Ker v njem ni gneče, je dovolj topline.
Bolj kot jo dajem, več imam moči.
Le s težko muko kdo v njem premine,
četudi dolgo ga zares več ni…
 
Se zna zgoditi, včasih se dogaja,
že bolj kot čudež, z jasnega neba,
da se nekdo, ki dolgo že odhaja,
odreši varstva mojega sveta.
 
V tem mojem svetu neke ni zabave,
in prav nič takšne, ki je običaj,
v njem le dušne, čiste so narave,
ko enkrat padeš, ni te več nazaj…
 
Moj svet je v prsih. Stroge vanj so meje,
ne dajo zlahka, so vse do neba,
pa kaj, če drugim zanj ni, meni šteje,
imam le to, kar svet, ta, moj, mi da!

Ni komentarjev:

Objavite komentar