sreda, 31. avgust 2022

Pesem neki Miši

Bila si mi vse, nek košček neba,
in Sonce, da z njega si grela,
bila si mi vedno v središču sveta,
veliko mi dala… in še več vzela…
 
Bila si mi ptica, vedril je tvoj spev,
najlepši, cvetov vseh, na trati,
ob tebi sem dihal, ob tebi letel,
bodrila si me… in me šla poteptati…
 
Sedaj pa živiš, tako, kot živiš,
vem, nisi po svoje, ujeta,
in tudi če vem, da tega ne želiš,
se lepega nič ne obeta…
 
Kar prav je, je prav, kar ni, to, pač, ni,
vsega mi ni v moči sprejeti,
in vsakdo si pota po svoje gradi,
dospe, kamor sili dospeti…
 
Bojim se, ko pride, v bodoče, nek dan,
in najti me, zopet, boš znala,
da, v žalost obema, privre mi na plan:
bila si, a vse razdejala…
 
Bila si mi vse, še v meni živiš,
morda ni še vse izgubljeno,
a bolj kot po svoje početi hitiš,
prej mi bo zate vseeno…

Ni komentarjev:

Objavite komentar