sreda, 31. avgust 2022

Zavezanih rok

Zavezanih rok malo težje je vse,
še zlasti takrat, ko propada,
in moje so v vozlih, do kolikor gre,
ker neka je zvezda premlada…
 
Vse bolj kot edina, ki mi je ostala,
v pravljici neki, ki smela je bit',
se kaže navihana driskica Mala,
ostalo, kot da me želi le ubit…
 
Bilo bi mi lažje, krepko, zagotovo,
zamahnil bi z roko že stokrat, do zdaj,
ko ne bi življenje, to, mlado, in novo,
porajalo tisoč in en vprašaj…
 
A tudi, če vozli me čvrsto držijo,
mi smer, ko izberem, ne bo v zelje šla,
če tujci med tujci po tuje živijo,
čemu ne bi zmogla, kot tujca, midva?!
 
Že itak si tuja, čeprav neka nuja,
ki v tebi, globoko, še diha, ječi,
ne sme se kazati, trpeče se kuja,
čemu ne bi tujih ubral jaz poti?!
 
Se treba po novem bo česa učiti,
dospeti v nek, pa čeprav tujski red,
in treba bo mnogo reči pozabiti,
ob vsem, kar se kaže nevredno besed…
 
Zavezanih rok malo težje je vse,
vseeno, še vedno se da,
pač, gledaš, ne vidiš, drugače ne gre,
tam, v senčni daljavi srca…

Ni komentarjev:

Objavite komentar