nedelja, 28. avgust 2022

Mi spanje odnaša…

Mi spanje odnaša, a noč ne odlaša,
hiti se izpeti, je skoraj več ni,
nedaleč se sova prodorno oglaša,
prav nič je ne moti, da v družbo sem ji…
 
Oblaki so zvezde v temačnost zakrili,
še Luna za njimi je skrila oči,
številni so svatje po šipi krenili,
privabil jih dan je namizne luči…
 
Belina se preko zaslona mi kaže,
kot da bi prosila, da sebe ji dam,
morda misli resno, morda se le laže,
ne vem, itak iti mi ni kam drugam…
 
Težava edina, napenjam možgane,
prižigam, in puham, da dim se vali,
a kaj, ko v glavo prav nič mi ne kane,
beračim, in stokam, zamisli pa ni…
 
Nerodna zadeva, se včasih dogaja,
z njo sreča se vsakdo, ki črke živi,
iz hipa v trenutek bolj mučno postaja,
belina je kriva, nemir prebudi…
 
Na srečo v zalogi mi je abeceda,
kar v treh jo predalih, do vrha, imam,
pograbim, in stresam, tako kar, brez reda,
tako kot v brezredni tej noči sem sam…
 
Na koncu še nekaj ločil, za polnilo,
z radirko odstranim, vse kar ne leži,
vsaj nekaj minut bo v tem času minilo,
po njih pa poskusim, če se mi že spi…

Ni komentarjev:

Objavite komentar