torek, 3. september 2024

Za malček drugače…

Od danes imam v rokah nekaj novega, in meni ljubega...
 
»Knjiga za uživanje« je, meni vsaj, nekoliko drugačen »nekaj posebnega«, kot ostala, dosedanja in podobna priznanja mojemu delu, kajti gre za antologijo, za izbor pesmi, napisanih za otroke in natisnjenih v srbskem jeziku, in med sedeminšestdesetimi pesnicami in pesniki, ki pišejo, ali so to počeli, za časa svojega obstajanja, sem med izjemami, kolikor mi je znano, katerim srbščina ni v vsakdanji rabi, obenem pa je pesem v podobi izvirnika, in je ni bilo potrebno ne prevajati, ne kakorkoli popravljati.
 
In zdaj si bo lahko oddahnila, ta knjiga. Dal jo bom namreč na posebno polico, na kateri domuje kup tiskanega z mojim imenom, da počiva, resnici na ljubo, da – v miru prah nabira. Tu in tam pa mi bo, tako kot neke druge, tudi v roke zašla.



Ni komentarjev:

Objavite komentar