četrtek, 30. november 2023

Četudi v grenkobi, brez trohice sreče…

Do zadnjega diha…
Bom gledal, da v čistem, iskrenem živim.
Da smrad ne zaleže se mi do kosti.
Resnice ne dajem za kupe laži,
v dreku le v drek se lahko spremenim!
 
Do zadnjega diha…
Pri meni besede še smejo veljati!
Ni vljudnosti lažne, in ni trgovanja,
v praznem le v prazno praznina odzvanja,
jaz prazen nikoli, in nočem postati!
 
Do zadnjega diha…
Poslušal sem, slišal, celo sem verjel!
Kaj vse je zaupanju dano,
celo – da verjame v zlagano!
Verjel, in z verjetjem sem tudi – oplel…
 
Do zadnjega diha…
Prelepe besede, v nebo še medijo…
V prelepih fasadah, in v zvenu besede
prav rade ovite premnoge so bede…
Da, ko so razkrite, še bolj zabolijo!
 
Do zadnjega diha…
Sem redke obljube v dejanjih smel zreti,
le redke so znale, da niso vzele,
udarcev delile, in tuge spočele!
Zvečine – bedak, ker podaš se verjeti!
 
Do zadnjega diha…
Do zadnjega diha? Nečesa gotovo.
Kjer laž se razteza, kjer laž je domača,
zaupanje s svojo ugaslostjo plača!
Na stari podlagi mu ni rast na novo.
 
Do zadnjega diha…
Ne gre, ne gre dihat, tam, kjer je prevara,
kjer ni ne morale, ne duše, srca,
pa se vse nečisto ustavit ne zna!
Do zadnjega diha je tam zgolj – utvara!
 
In, vsemu navkljub…
Bom gledal, da v čistem, v iskrenem preminem,
četudi v grenkobi, brez trohice sreče,
da le za menoj se nek smrad ne razvleče,
ne zdaj, ne tedaj, ko za vselej izginem!

Ni komentarjev:

Objavite komentar