sreda, 29. november 2023

Na svoj rovaš se znam smejati…

Bi smejal se, me še vleče,
marsikdaj kar silovito,
v smeh na svoj rovaš,
da se trpko, in greneče,
skaže tisto, kar je skrito:
kar iskal si – to imaš!
Bi smejal se, do krohota,
takšna mi je zdaj lepota…
 
In ko zven, za hipec, dva,
tega smeha se razlije,
kot za ščep vsaj da odleže…
a ni res, preveč gorja,
kot da v prejšnjem novo klije,
in ne stara, vselej sveže!
Ne odleže, ni mu dano,
z lepim mi je vse postlano…
 
Pač, tako je, kot se kaže,
ker drugačen nisem znal,
in bi tudi ne hotel.
Se življenje rado laže,
jaz pa resno sem jemal
to kar sem živel!
Ni krohota, ki odleže,
ki spoznanega odveže…
 
In se nasmejim, glasno,
v sebi skrivajoč nebo,
in dežinke, ni jih šteti,
v njih mi moč je še živeti.
Ja, v lepoto vsak korak
sem usmerjal svoj, bedak!

Ni komentarjev:

Objavite komentar