sobota, 25. november 2023

Le kaj bi rekel?!

Kaj bi, za spremembo, rekel,
da bi v lépo svet oblekel?!
Da si dam vsaj malo volje,
češ da jutri bo vse bolje…
To, da sonce bo svetilo…
če ne bo se zoblačilo?!
 
Morda to, da črni petek
ni ne konec, ne začetek,
ker vse dni v času traja
neka obča razprodaja,
ki le v laži zmore skriti,
da je vsakogar kupiti?!
 
Morda, kdo bi vedel, sreča
se z neumnostjo poveča,
ker – če ji doslej je stati,
nekaj mora, mora znati,
pa bodočnost, brez izjeme,
zbrisala bo vse probleme?!
 
Iščem, brskam, nohte žerem,
da vsaj malo svet operem,
da za hipec, iz daljave,
bil človeške bi narave,
da na njem bi se pravica
ne kazala kot – prasica!
 
Vselej so me neke gliste
silile med pesimiste,
pa čeprav mi v srcu poje
kadar pred očmi svetlo je!
Kaj bi dal, da bi v sijoče
smele bit oči mi zroče!
 
V mislih, da vid ne uboga,
šel sem do oftalmologa.
Je dodobra preiskal:
Vid bi boljši bit ne znal!
Pa ne vem več, kaj početi,
da vsaj malo svet zasveti!
 
Res, kaj bi, za spremembo, rekel,
da bi v lépo svet oblekel?!
Mi prek glave je tega,
da vse bolj v temno zna,
da vse bolj se jutri kaže
s tem, da danes nek umaže!

Ni komentarjev:

Objavite komentar