nedelja, 26. november 2023

Krepko izučen…

Si krepko me izučilo,
in tega nisem hotel,
ne na tak način,
tolklo si me, in pobilo,
vsakič, ko sem poletel,
da le trpek je spomin,
kar iskal sem, to si skrilo,
nekam, pod svoj večen prah,
kup nevrednega razkrilo,
da le zrak mi je v rokah!
 
Skušal iti sem graditi,
zlahka nudil, in dajal,
da nasmeh bi smel,
si do dna me šlo izpiti,
da sem samemu ostal,
skoraj dogorel,
v svetu lakomnih si riti
v trnje mi peljalo pot,
da mi je samo še biti,
čakajoč, da grem od tod!
 
Sam sem kriv, vem, kaj sem sanjal,
kaj v praznino šel iskat,
ko je v njej le nič,
kaj, bedak, v upe poganjal,
da vse bolj me je za vrat
grabil sam hudič,
mi vse bolj nebo odganjal,
zvezde mi vse bolj gasil,
kaj, bedak, sem upal, sanjal,
in si zgolj oči slepil!
 
Ni v svetu niča, blata,
vrednega želet, iskat,
ne da zaboli,
v šapah zvezda smrad zgolj rata,
in v sijaju gre končat,
drugega ji ni,
si le šala mi robata,
da mrcvariš, biješ, žgeš,
up in želja da končata,
ker pobiješ ju, zatreš!
 
Si krepko me izučilo,
dalo si me med zveri,
pa v tolažbo boš minilo,
in s teboj vse kar boli!

Ni komentarjev:

Objavite komentar