torek, 28. november 2023

Ko pravljice ne smejo živeti…

Zelo mi je žal, za pravljico slednjo,
a pravljično ni kar je pravljic nevredno,
v pravljicah lepo, in dobro prevlada,
v življenju pa… bentiš, če zgolj smrad ne vlada!
 
Zelo mi je žal, za vse dobre vile,
v življenju bi se še prehitro stegnile,
jim v pravljicah dano je večno živeti,
v življenju pa… ni jim smradu pretrpeti!
 
Zelo mi je žal, za palčke, in škrate,
v življenju poznam samo tiste rogate,
jim v pravljicah sije marljivo, predano,
v življenju pa… rastejo malčki v zlagano!
 
Ni pravljice, ni, da živeti bi smela,
v smetju je smetje, zgolj smetje, docela,
črviček v pravljici sme še zapeti,
v življenju pa… smrad, in v smradu zgolj žreti!
 
Zelo mi je žal, sem pravljico sanjal,
in svetu jo širnem krog sebe oznanjal,
do zvezd poletel sem, na konec neba,
v življenju pa… pravljica rada v blatu konča!

Ni komentarjev:

Objavite komentar